۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷

استاندار قم مطرح کرد؛

تشکیل کارگروه ویژه برای فراهم کردن زمینه حضوردانش آموزان در مدارس

تشکیل کارگروه ویژه برای فراهم کردن زمینه حضوردانش آموزان در مدارس

قم- استاندار قم با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: کارگروهی برای فراهم شدن زمینه حضور دانش آموزان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانش آموزان تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سرمست صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هفتگی ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در محل سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: در جلسه این ستاد مقرر شد تا واکسیناسیون سرعت بخشیده شود.

وی افزود: در زمینه پوشش واکسن باید به ۷۰ درصد برسیم، گروه‌های هدف هم مشخص شد، دانش آموزان و افرادی که با دانش آموزان در ارتباط هستند همچنین با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس کارگروهی برای فراهم شدن زمینه حضور دانش آموزان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانش آموزان تشکیل می‌شود.

استاندار قم ادامه داد: انتظار داریم که دستگاه‌های اطلاع‌رسانی و دستگاه‌های فرهنگی، مردم را به سمت واکسیناسیون تشویق کنند، ما هم اکنون واکسن به اندازه کافی در اختیار داریم و زمینه تزریق واکسن هم فراهم است لذا لازم است گروه‌های مردمی و ادارات دولتی در این زمینه همکاری کنند.

سرمست در ادامه عنوان کرد: در ارتباط با سایر موارد هم نظارت‌ها تشدید و امر بر این است واکسیناسیون بیشتر دنبال شود و در شورای اطلاع رسانی مردم را تشویق و سیاست‌های تشویقی، بازدارنده و سلبی برای این موضوع پیش بینی شود.

کد خبر 5310825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha